מדיניות החזרת קורסים דיגיטליים
מדיניות החזרה זו ("מדיניות") חלה על רכישה ושימוש בקורסים דיגיטליים ("קורסים") המוצעים באתר האינטרנט שלנו ("אתר"). על ידי רכישה וגישה לקורסים שלנו, אתה מסכים לציית לתנאים המפורטים כאן.
1. זכאות להחזרות:
1.1. מוצרים דיגיטליים: בשל אופי המוצרים הדיגיטליים, כל המכירות הן סופיות. אנו לא מציעים החזרים או החלפות עבור קורסים דיגיטליים לאחר שניגשו אליהם או הורדו אותם.
1.2. נסיבות חריגות: החזרים כספיים עשויים להיחשב בנסיבות חריגות, כגון בעיות טכניות המונעות גישה לחומר הקורס, בתנאי שבעיות כאלה ידווחו מיידית לצוות תמיכת הלקוחות שלנו.

2. בקשת החזר:
2.1. מועד אחרון: בקשות להחזרים יש להגיש בתוך יומיים מתאריך הרכישה המקורי.
2.2. הגשה: כדי לבקש החזר, על הלקוחות ליצור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו באמצעות [צור קשר עם דוא"ל/מספר טלפון] ולספק מידע מפורט לגבי הסיבה לבקשת ההחזר.
2.3. אימות: כל בקשות ההחזר יהיו כפופות לאימות על ידי הצוות שלנו. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות החזר אם הבקשה אינה עומדת בקריטריונים לזכאות שלנו.
3. אי הכללות:
3.1. שינוי מחשבתי: איננו מציעים החזרים בגין שינויי מחשבה או חוסר שביעות רצון מתוכן הקורס.
3.2. מבצעי קידום מכירות: לא יינתנו החזרים עבור קורסים שנרכשו בתעריף מוזל או כחלק ממבצע קידום מכירות, אלא אם צוין אחרת בתנאי המבצע.
4. משלוח וגישה:
4.1. משלוח: לאחר רכישה מוצלחת, הלקוחות יקבלו גישה לתוכן הקורס באמצעות כתובת האימייל שנמסרה במהלך תהליך הרכישה.
4.2. גישה: לקוחות אחראים לשמור על הגישה לכתובת הדוא"ל שסופקה ולהבטיח את האבטחה של אישורי הכניסה שלהם. איננו אחראים לכל אובדן גישה הנובע מאי שמירה על פרטי התחברות מאובטחים של הלקוח.
5. שינויים במדיניות:
5.1. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות או לעדכן מדיניות זו בכל עת ללא הודעה מוקדמת. כל שינוי ייכנס לתוקף מיד עם הפרסום באתר שלנו.
5.2. לקוחות מוזמנים לעיין במדיניות זו מעת לעת עבור כל עדכונים או שינויים.
6. מידע ליצירת קשר:
6.1. לשאלות בנוגע למדיניות זו או לבקשת החזר, אנא צור קשר עם צוות תמיכת הלקוחות שלנו באמצעות [כתובת דוא"ל/מספר טלפון ליצירת קשר].
על ידי רכישה וגישה לקורסים שלנו, אתה מאשר שקראת, הבנת ומסכים לציית לתנאים המפורטים במדיניות החזרה זו.